تماس با ما

الووو …. سلام، شما با کیان رایا صحبت می کنید!

از کجا شروع کنم؟

ارتباط با کیان رایا به لطف شیوه های مختلف، از آنچه فکر می کنید آسان تر است. جدا از اینکه با پشتیبانی تیکت، 24 ساعته در ناحیه کاربری پاسخگوی شما هستیم، با استفاده از گفتگوی آنلاین و تماس تلفنی نیز امکان ارتباط برقرار کردن با ما وجود دارد. با انتخاب یکی از راه های زیر به سرعت پاسخ خود را دریافت کنید. لطفا جهت دریافت پاسخی سریع و مرتبط، درخواست خود را در بخش صحیح ثبت کنید.

 

شبکه های اجتماعی

از طریق شبکه اجتماعی های زیر می توانید از جشنواره ها و تخفیفات کیان رایا مطلع شوید و در قرعه کشی های ماهانه شرکت می کنید.

  • شعبه چالوس (مرکز فروش)

خیابان ۱۷ شهریور، روبروی شهرداری چالوس، مرکز فروش کیان رایا

  • شعبه نوشهر (مرکز فنی و توسعه)

خیابان دهخدا، جنب کوچه یاس، مرکز تجاری آرمیتا، طبقه دوم، واحد 18، مرکز فنی و توسعه خدمات آنلاین کیان رایا

  • تلفن تماس ها :

011-52215586  –  09059782195  –  09113927985

ارتباط مستقیم با دپارتمان های مجموعه کیان رایا

ارتباط با دپارتمان مختلف بسیار ساده می باشد با توجه به اینکه هر دپارتمان شماره داخلی خاصی دارد می توانید پس از تماس با شماره کیان رایا کد یکی از دپارتمان مورد نظر خود را وارد کرده و مستقیما در ارتباط باشید در نظر داشته باشید بعضی دپارتمان ها فقط در ساعات کاری پاسخگوی شما خواهند بود.

دپارتمان فنی و توسعه
104
خدمات پس از فروش     
103

ارتباط با مدیریت کیان رایا

108
انتقادات و پیشنهادات
109
دپارتمان مالی و فروش
102
دپارتمان تولید محتوا
106

سوالات متداول

ارتباط با دپارتمان مختلف بسیار ساده می باشد با توجه به اینکه هر دپارتمان شماره داخلی خاصی دارد می توانید پس از تماس با شماره کیان رایا کد یکی از دپارتمان مورد نظر خود را وارد کرده و مستقیما در ارتباط باشید در نظر داشته باشید بعضی دپارتمان ها فقط در ساعات کاری پاسخگوی شما خواهند بود.

آیا می توانم به صورت حضوری در فروشگاه کیان رایا حضور داشته باشم؟

با کمال میل، در فروشگاه کیان رایا در تمامی روز های کاری از ساعات ۹ صبح الی ۲۲ میزبان حضور شما گرم شما هستیم

آیا می توانم به صورت حضوری در دفتر فنی و توسعه کیان رایا قرار ملاقات داشته باشم؟

با کمال میل، در تمامی روز ها از ساعات ۹ صبح الی 17 میزبان حضور شما گرم شما هستیم (قبل از ورود حتما با دپارتمان مربوطه هماهنگی های لازم بعمل آید)

خارج از ساعت کاری چگونه می توانم تماس تلفنی داشته باشم ؟

خارج از ساعت کاری، فقط واحد مشاوره حضور دارند در صورت نیاز به تماس تلفنی مستقیم با شماره کیان رایا تماس بگیرید و منتظر بمانید به اولین اپراتور متصل شوید.

با دپارتمان مورد نظرم تماس گرفتم اما پاسخگو نبودند !

در صورتی که با دپارتمان مربوطه تماس گرفتید کسی پاسخگو شما نبود، لطفا کمی صبور باشید تا واحد مربوطه در اسرع وقت با شما تماس برقرار کنند.

  • وارد شوید یا یک اکانت جدید ایجاد کنید

ایجاد یک اکانت جدید، فقط ۲ دقیقه زمانبر است

  • صفحه نخست
  • دسته بندی محصولات
  • دانشنامه و راهنما
  • شبکه ضد تحریم (DNS)
  • درباره ما
  • تماس با ما

در صورت داشتن هرگونه سوال، کارشناسان ما بصورت تلفنی و تیکت، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند

  • تماس با کارشناسان (ساعات کاری)
  • تماس با کارشناسان (شیفت شب)
  • تماس اضطراری (۸صبح الی 12 شب)

کارشناسان مرکز پشتیبانی (از ۸ صبح الی ۸ شب) و کارشناسان شیفت شب (از ۸ شب الی ۸ صبح) پاسخگوی تیکتی و تلفنی شما عزیزان خواهند بود. کارشناس اضطراری، در زمان رخ دادن هرگونه مشکل با اولویت بسیار زیاد و در ساعات کاری پاسخگوی شما خواهند بود